אם עשיתי משלוח וקיבלתי מוצר שבור/פגום?
אנחנו אחראיים שכל המוצרים יגיעו אליכם תקינים ושלמים!במידה וקיבלתם מוצר שבור/פגום יש לשמור את הקרטון המקורי ואת האריזה המקורית לשלוח למייל 3 תמונות:
1.תמונה ראשונה של הקרטון החיצוני(של המשלוח)
2.תמונה שנייה של צורת האריזה (למשל עטוף בפצפץ)
3.תמונה שלישית של המוצר השבור/פגום.
יש לציין מספר הזמנה ושם מלא של המזמין.
אנחנו כמובן נדאג לשלוח לכם מוצר חדש תקין.שימו לב!אם אישרתם לשליח להשאיר מחוץ לדלת לא נוכל לקחת אחריות על אובדן/נזק/שבר.





