אם עשיתי משלוח וקיבלתי מוצר שבור/פגום?

אנחנו אחראיים שכל המוצרים יגיעו אליכם תקינים ושלמים!במידה וקיבלתם מוצר שבור/פגום יש לשמור את הקרטון המקורי ואת האריזה המקורית לשלוח למייל 3 תמונות:

1.תמונה ראשונה של הקרטון החיצוני(של המשלוח)

2.תמונה שנייה של צורת האריזה (למשל עטוף בפצפץ)

3.תמונה שלישית של המוצר השבור/פגום.

יש לציין מספר הזמנה ושם מלא של המזמין.

אנחנו כמובן נדאג לשלוח לכם מוצר חדש תקין.שימו לב!אם אישרתם לשליח להשאיר מחוץ לדלת לא נוכל לקחת אחריות על אובדן/נזק/שבר.

דלג לתוכן מרכזי